مدیرعامل ساپکو: مکتب امیرالمومنین الگوی اقتصاد مقاومتی است

0
عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو
در آستانه عید سعید غدیر خم و همزمان با دهه امامت و ولایت و روز حجاب و عفاف، جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور کارکنان و خانواده آنها در شرکت ساپکو برگزار شد.

به گزارش نبض صنعت، پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو در این مراسم، الگوی زندگی امیرالمومنین  را نمونه بارزی از اهتمام به کار و کشاورزی به عنوان بازوی تولید در زمان صدر اسلام و نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی و اقتصاد تولید محور دانست.

وی ضمن تاکید بر رفع موانع تولید اظهار دشت: جامعه اسلامی در ابتدای مسیر کار و تولید، نیازمند امنیت است و بحث کار و تولید ضامن امنیت خواهد بود. زیرا وابستگی به بیگانگان کشور را  با چالش های بسیاری مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه صرفه جویی ۹ میلیون یورویی ساپکو در بخش مواد اولیه فلزی و غیرفلزی

بیشتر بخوانید: پیام تبریک مدیرعامل ساپکو به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

مدیرعامل ساپکو ضمن اشاره به دستاوردهای صنعت خودروی کشور در زمینه رفع موانع تولید و قطع وابستگی به بیگانگان اظهار داشت : صنعت خودروی کشور اولین صنعتی بود که در تحریم ها،  مورد هدف قرار گرفت و این امر گواه صادقی بر اهمیت تولید و ناخشنودی بیگانگان از قطع وابستگی ما به آنهاست و صنعت خودرو در حال حاضر با سهم 70 الی 75 درصدی خودکفایی ، از مرزهای تولید پیکان با 2 درصد خودکفایی به تولید دنا پلاس با 75 درصد خودکفایی دست یافته است.

مهندس پیرمحمدی ضمن اضهار امیدواری از آینده روشن صنعت خودرو، تولید محصولاتی نظیر تارا و ری‌را با طراحی 100 درصد داخلی و تولید انواع  موتور در صنعت خودروی کشور را از مصادیق بارز اظهار استقلال و اهتمام به خودباوری در زمینه تولید صنعتی دانست و از هدفگذاری گروه صنعتی ایران خودرو برای زمینه‌سازی تولید خودروی برقی تا 2 سال آینده خبر داد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید