بیش از ۴۵۱ هزار تن فولاد در چادرملو تولید شد

0
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق شد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بیست و دومین روز از مرداد ماه ۴۵۱ ‌هزار و ۴۷۶ تن فولاد تولید کند.

به گزارش نبض صنعت، همچنین مجموع فروش فولاد این شرکت در مدت یاد شده ۴۳۲ ‌هزار و ۴۵۴ تن بود. در این مدت یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۹۱۳ تن گندله در شرکت تولید و ۵۳۳ هزار و ۱۱۴ تن از آن به فروش رفت. همچنین تولید آهن اسفنجی در چادرملو تا پایان بیست و دومین روز از مرداد ماه ۷۲۶ هزار و ۷۴۶ تن بود. با این حال، در مدت یاد شده در مجموع ۵۳۳ هزار و ۳۳ تن آهن اسفنجی در چادرملو مصرف شد.

بررسی آمار تولیدات مجتمع معدنی چادرملو، کارخانه فرآوری و تولید کنسانتره سنگ آهن حاکی از تولید چهار میلیون و ۲۸۶ هزار و ۵۶۲ تن کنسانتره سنگ آهن تر در این مجتمع از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بیست و دومین روز از مرداد ماه است.

در این مدت ۶ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۵۱ تن سنگ آهن در کارخانه مصرف شد که منجر به تولید ۴ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۵۶۲ تن کنسانتره سنگ آهن تر شد.

در این مدت ۳ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۳۱۵ تن کنسانتره سنگ آهن خشک (مبنای فروش) ‌تولید شد. در مدت یاد شده، ۲ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۸۴۵ تن کنسانتره سنگ آهن تر به مراکز مصرف حمل و یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۷۱۸ تن کنسانتره سنگ آهن تر به کارخانه گندله سازی حمل شد.

بیشتر بخوانید : تقدیر از اجرای پروژه ورق های آلیاژی توسط چادرملو

فروش کنسانتره خشک این مجتمع تا پایان بیست و دومین روز از مرداد ماه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۷۱۵ تن بود. همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۶۸۲ تن آپاتیت به عنوان یک محصول فرعی از سوی چادرملو تولید و ۲۹ هزار و ۵۳۱ تن از آن به فروش رفت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید