قیمت بلیت پرواز اربعین؛ ۶ میلیون تومان

0
قیمت بلیط هواپیما
سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: قیمت بلیت پرواز اربعین در زمان پیك ۶ میلیون تومان است.

به گزارش نبض صنعت، رضوی، فروش بلیت ۵۸ میلیون تومانی از طرف شركت های ایرانی را تكذیب كرد و گفت: امكان نظارت بر قیمت شركت های هواپیمایی خارجی را نداریم اما در جلسه ستاد سفرهای اربعین روی چند موضوع تأكید كردیم؛ از جمله اینكه فروش چارتری بلیت اربعین ممنوع است و فروش بلیت هم فقط از طریق سایت شركت های هواپیمایی امكان پذیر است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه قیمت بلیت پرواز اربعین در زمان پیك ۶ میلیون تومان است، افزود: ما حدأكثر امكانات را در ایرلاین های داخلی وسط می آوریم و شركت ها هم همگی پای كار هستند و قیمت را هم منصفانه اعلام كردیم تا سفر اربعین به خوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: مصوبه افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما متوقف شد

وی در ادامه اظهار داشت: اینكه رسانه این موضوع را پیگیری می كند بسیار ارزشمند است اما ما به عنوان مجموعه خدمات رسان و همچنین مجموعه رسانه ها وظیفه داریم كه ذهن مردم را به ویژه در این ایام دچار آشوب و دغدغه نكنیم.

وی افزود: اینكه در آن روز قیمت بلیت هواپیما ۵۸ میلیون تومان و یا بیشتر بوده برای ما هم جای تعجب بود اما باید این را هم بررسی می كردیم كه مربوط به كدام شركت هواپیمایی است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اظهار كرد: چرا وقتی زائران دوست دارند در ایام اربعین به زیارت امام حسین مشرف شوند و ما هم قیمت بلیت اربعین را ۶ میلیون تومان اعلام كردیم این رسانه قیمت بلیط تهران-نجف را ۵۸ میلیون تومان در تیتر خود می آورد؟

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید