افزایش کیفیت نتیجه صفر شدن خودرو‌های ناقص

0
ایران خودرو فارس
قائم مقام گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: صفر شدن خودرو‌های ناقص در سایت مرکزی بیانگر افزایش کیفیت خودرو‌های تولیدی این گروه صنعتی است.

به گزارش نبض صنعت، کیانوش پورمجیب با بیان این مطلب افزود: صفر شدن خودرو‌های ناقص از برنامه‌های منسجم ایران خودرو بوده که از بهمن ماه سال گذشته با بیش از ۸۲ هزار خودروی ناقص در این گروه صنعتی آغاز شد.

قائم مقام ایران خودرو ادامه داد: از ابتدای امسال در کارگروه صنعتی ایران خودرو بالغ بر ۶۲ هزار و ۵۰۰ خودروی ناقص داشتیم که در سایت‌های مختلف مانند خزر، کرمانشاه، فارس، خراسان، تبریز و سایت مرکزی توزیع شده بود.

وی گفت: هم اکنون در سایت مرکزی ایران خودرو این عدد بالغ بر ۳۲ هزار خودرو ناقص بوده که با برنامه‌ریزی منسجم و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، ساپکو و همکاران در سالن‌های تولید و کیفیت توانستیم این عدد را به صفر برسانیم.

به گفته پور مجیب در واقع این امر اقدامی جهشی برای بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو بوده چرا که یکی از معضلات افت کیفی خودرو‌های تولیدی ما در سال‌های گذشته این بود که خودرو‌ها به صورت ناقص تولید می‌شد و بعضی از قطعات ناقص در کف کارخانه پس از یک دوره تکمیل می‌شد و همین رفت و آمد در سایت باعث افت کیفیت در تولیدات شده بود.

بیشتر بخوانید : خودروهای ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر همه سایت‌های ایران خودرو تعداد خودرو‌های ناقص خود را به صفر رسانده اند و فقط سایت تبریز با حدود ۸۲۰۰ خودروی ناقص باقی مانده که با یک شیب تند و سرعت بالای آن هم در حال کم شدن است و به زودی صفر شدن آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

پورمجیب افزود: یکی از وعده‌هایی که به رئیس جمهور داده بودیم، صفر کردن خودرو‌های ناقص کف پارکینگ ایران خودرو بود که به آن عمل کردیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید