برخورداری ساپکو از 570 سازنده فعال

0
عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو
شرکت ساپکو با برخورداری از 570 سازنده فعال مستقیم و 1200 سازنده غیرمستقیم با نقش آفرینی به عنوان بزرگترین زنجیره لجستیک و تامین خاورمیانه در تاریخ های 30 و 31 شهریور، میزبان ارزیابان جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین است.

به گزارش نبض صنعت به نقل از اداره اطلاع رسانی ساپکو، مهندس پیر محمدی مدیرعامل این شرکت در مراسم افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی لجستیک با اشاره به نقش بنیادین صنعت خودرو در روند توسعه صنعتی کشور، عمق توسعه صنعتی و اقتصادی کشورها را به توسعه و پیشرفت صنعت خودروی آنها وابسته دانست و گفت: در مسیر توسعه، کشوری را نمی بینیم که  از صنعت خودروی خود  غافل باشد.

وی با اشاره به صنعت خودرو به عنوان ویترین صنعتی و نقش پیش رونده آن در عرصه رفاه و اقتصاد، اظهار داشت: صنعت خودرو در ایران با همه نقاط قوت خود در حوزه اشتغال، خودکفایی و کاهش ارزبری و نقاط  ضعف آن در زمینه قیمت و کیفیت، مظلوم واقع شده است.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به محدودیت های تولید روزانه 2500 دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو در شدیدترین شرایط تحریم در 4 سال گذشته، طراحی و تولید داخلی خودروی تارا با توجه به عدم همکاری کشورهای اروپایی با ایران در 4 سال  گذشته را مدیون  تلاش و کوشش بیش از 1200 سازنده زنجیره تامین و تولید خودرو  دانست.

وی با اشاره به برون سپاری بسیاری از مجموعه های خودرو اعم از صندلی، داشبورد و گیربکس بر نقش صنعت خودرو در توسعه سایر صنایع اعم از فولاد، پتروشیمی، نفت و سایر صنایع تاکید کرد و اظهار داشت: صنعت خودرو به عنوان بزرگترین مصرف کننده فولاد، مس و آلومینیم ، نقش حائز اهمیت در روند توسعه ایفا می نماید و به دلیل اهمیت آن از جمله نخستین صنایعی بود که در معرض تحریم قرار گرفت.

پیر محمدی با اشاره به نقاط قوت شرکت ساپکو در حوزه لجستیک از این شرکت به عنوان بزرگترین زنجیره تامین و لجستیک خاورمیانه یاد کرد و  این شرکت را پنجمین شرکت بزرگ اقتصادی ایران دانست که در حوزه لجستیک با بهره مندی از اولین انبار مکانیزه پیشرفته کشور و نقش آفرینی ارزنده در خطوط توالید ایران خودرو و اقدامات لجستیکی ساختارمند به منظور تامین و تدارک لجستیک زنجیره تامین و تولید ایران خودرو به 100 میلیارد تومان  کاهش هزینه  از محل پروژه میلکران  در سال جاری دست یافته است.

مدیرعامل ساپکو با یادآوری برخورداری ساپکو از سیستم های نظام مند در همه حوزه ها اعم از  مدیریتی، لجستیکی ،مالی، فرایندی ، تامین و برنامه ریزی ، خواستار ارزیابی  یادگیرنده ارزیابان جایزه ملی لجستیک با هدف تعامل دوسویه و اعلام نقاط قوت و ضعف شرکت ساپکو به منظور ارتقای کیفیت و کاهش هزینه های تولید شد.

گفتنی است ارزیابی جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در روزهای 30 و 31 شهریور در شرکت ساپکو انجام خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید