افتتاح نمایشگاه تخصصی ایران در قطر

0
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و جمعی از مقامات قطر در دوحه پایتخت این کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش نبض صنعت، امید قالیباف گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال است و به این جهت فرصت بازدید نمایندگان تجاری سایر کشور‌ها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم شده است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوحه از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه دایر است و ۱۴ شرکت ایرانی در گروه کالایی؛ صنایع غذایی، صنایع دستی، زعفران، خدمات تجاری و بیمه سیستم‌های پیشرفته اطفا احتراق صنعتی، چرم و فناوری نفت و گاز، توانمندی‌ها و کالا‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:تجارت حدود ۲۱ میلیارد دلاری ایران با همسایگان در ۵ ماه

قالیباف از برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر به عنوان یک فرصت بی نظیر برای توسعه تجاری و گردشگری نام برد و گفت: قرار است در حاشیه این نمایشگاه مذاکرات تجاری با طرف قطری در موضوعات مورد علاقه برگزار شود.

بیشتر بخوانید:راه‌اندازی غرفه فرش ایران در جام جهانی قطر

گفتنی است نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران دیروز با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه و تجارت در دوحه قطر افتتاح شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید