۲۰۰ دستگاه لاماری ایما در بورس کالا فروخته شد

0
لاماری
امروز در تالار شفاف خودروی بورس کالا رقابت داغی برای خرید لاماری ایما صورت گرفت و ۲۰۰ دستگاه از این خودرو با رقابت بیش از ۲۰ درصد فروخته شد.

به گزارش نبض صنعت، در ادامه برنامه‌های عرضه خودرو در بورس کالا، روز یکشنبه یک آبان‌، 200 دستگاه لاماری تولیدی آرین پارس موتور فروخته شد. نکته مهم در عرضه‌های امروز استقبال خریداران از عرضه‌های بورس کالا برای چندمین بار متوالی است.

تجربه عرضه خودرو در بورس کالا نشان داده که هم خودروسازان و هم مصرف کنندگان نهایی نسبت به ساز و کار عرضه و تقاضا برای فروش خودرو رضایت دارند و آن را هم به نفع تولیدکننده در کوتاه مدت و به نفع مصرف کننده در میان مدت و بلندمدت می‌دانند.

به نظر می رسد تجربه موفق فروش خودرو از بستر شفاف بورس کالا، شرایط را برای فروش سایر محصول‌های خودرویی باز کرده است.

100 دستگاه لاماری سفید معامله شد

پس از 20 دقیقه رقابت نفس‌گیر بین 407 سفارش برای خرید 100 دستگاه «لاماری ایما» سفید تولیدی آرین پارس موتور، سرانجام خریداران با 20.38 درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و 180 میلیون و 950 هزار تومان موفق به خرید خودروی لاماری ایما سفید شدند.

لاماری مشکی را روی هوا زدند

پس از 20 دقیقه رقابت شفاف و نفس‌گیر بین 479 سفارش برای خرید 100 دستگاه «لاماری مشکی» تولیدی آرین پارس موتور در بورس کالا، سرانجام خریداران با 23.89 درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و 215 میلیون و 335 هزار تومان موفق به خرید شدند.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام لاماری ایما در بورس کالا + فیلم

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید