تعیین کف قیمت در بازار دلار

0
اگر اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان برود، می‌توان گفت که کف قیمتی دلار در کوتاه مدت محدوده ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود که دلار در بازار پشت خطی انتهای هفته گذشته تجربه کرد.

به گزارش نبض صنعت، برخی معامله گران باور دارند که کف قیمت دلار در هفته جاری مشخص خواهد شد. از نگاه آن‌ها، از اواسط هفته گذشته اسکناس آمریکایی در مسیر نزولی قرار گرفت و احتمال دارد که بازار در هفته جاری تغییر جهت دهد و از نقطه تغییر جهت می‌توان به کف جدید قیمتی دلار پی برد.

میزان افت دلار از روز سه شنبه قابل توجه بود و در روز پنج شنبه در بازار پشت خطی، این ارز حتی به کانال ۳۴ هزار تومانی سرازیر شد. دلار در روز جمعه در معاملات اعتباری به کانال ۳۵ هزار تومانی برگشت. رو.ز شنبه نیز دلار در همین کانال باقی ماند.

اگر اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان برود، می‌توان گفت که کف قیمتی این ارز در کوتاه مدت محدوده ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود که دلار در بازار پشت خطی انتهای هفته گذشته تجربه کرد.

اظهارات فعالان نشان می‌دهد که معامله گران بزرگ بازار ترجیح می‌دهند که در شرایط کنونی، با احتیاط خرید و فروش کنند و بی گدار به آب نزنند. با این حال، خریداران احتیاطی و بازارساز در معاملات با قدرت حضور دارند و در هفته گذشته بار‌ها روند دلار را تحت تاثیر قرار دادند. در ابتدای هفته گذشته، خرید‌های بازیگران احتیاطی، دلار را تا میانه کانال ۳۶ هزار تومان جلو برد، ولی در اواخر هفته قدرت نمایی بازارساز و سودگیری معامله گران، اسکناس آمریکایی را تا کانال ۳۴ هزار تومانی کاهش داد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید