فروش ۲۴۱۶ دستگاه خودرو در بورس کالا طی آبان ماه

0
بیشترین حجم معامله خودرو در بورس کالا مربوط به آبان با ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه بود که همسو با روند افزایشی عرضه خودرو در بورس کالا شکل گرفت.

به گزارش نبض صنعت، ۵ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو از اردیبهشت تا آبان در بورس کالا عرضه و ۴ هزار و ۸۰ دستگاه فروخته شد. بیشترین حجم معامله خودرو در بورس کالا مربوط به آبان با ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه بود که همسو با روند افزایشی عرضه خودرو در بورس کالا شکل گرفت.

از ابتدای راه اندازی معاملات خودرو در بورس کالا در ۲۸ اردیبهشت تا پایان آبان، در مجموع ۵ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۱۸ هزار و ۱۶۱ دستگاه روبه‌رو و ۴ هزار و ۸۰ دستگاه آن فروخته شد.

از این میزان معامله، ۲۴۱۶ دستگاه مربوط به آبان بود که ماه مذکور با سهم ۶۰ درصدی بیشترین سهم را از کل معاملات خودرو به خود اختصاص داد. در ماه اردیبهشت؛ ۱۳۹ دستگاه، مرداد؛ ۶۰۰ دستگاه، شهریور ؛۶۷۹۷ دستگاه و مهر ؛ ۲۲۸ دستگاه خودرو در بورس کالا به فروش رسید.

بیشترین تعداد خودرو معامله شده در بورس کالا در این مدت مربوط به پژو ۲۰۷ با یک هزار دستگاه است. پس از آن، هایما S۷ با معامله ۷۳۱ دستگاه، دیگنیتی با ۵۹۴ دستگاه، فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره هر کدام با ۳۷۱ دستگاه و کارا دو کابین با ۳۱۶ دستگاه روبه‌رو بود.

در این مدت همچنین ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما، ۱۲۱ دستگاه کامیون کشنده امپاور، ۱۴۰ دستگاه کارا تک کابین، ۶۹ دستگاه کی ام سی T۸ و ۶۸ دستگاه جک S۵ ۶۴ دستگاه شاهین و ۳۵ دستگاه کامیون کشنده فاو معامله شد.

ارزش معاملات خودروسازان در مدت مورد بررسی از ۳.۳ همت فراتر رفت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید