آیفون ناموجود شد

0
واردات گوشی آیفون
بررسی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که بسیاری از سایت‌های خرید و فروش آنلاین کالاهای دیجیتال، تلفن‌های همراه برند اپل را ناموجود کردند و همسو با این اتفاق قیمت‌ها در بازار بالا رفته‌ است.

به گزارش نبض صنعت، بررسی نوسانات قیمتی در بازار موبایل حاکی از جهش خیره‌کننده قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که قیمت آیفون ۱۳ پرومکس با ظرفیت یک ترابایت از ۶۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان در هفته گذشته امروز به ۶۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده‌ است و قیمت مدل دیگر این تلفن همراه با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز از ۵۶ میلیون و ۵۳۴ هزار تومان در هفته گذشته امروز به ۶۳ میلیون و ۹۹ هزار تومان رسیده‌ است.

همچنین قیمت مدل دیگر این تلفن همراه با ظرفیت ۵۱۲ گیگابابت نیز از ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در هفته گذشته امروز به ۵۹ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسیده‌ و آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز از ۳۴ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۳۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده‌ است.

مدل‌های اقتصادی آیفون نیز در بازار تهران در یک هفته گذشته گران شده‌اند، به طوری که قیمت آیفون اس‌ای ۲۰۲۰ از ۱۶ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده‌ است.

مدل‌های رجیستر نشده آیفون ۱۴ نیز در بازار با قیمت‌های نجومی معامله می‌شود؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته آیفون ۱۴ ساده با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حال حاضر ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و آیفون ۱۴ پرو نیز با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در بازار ۵۵ میلیون تومان قیمت خورده‌ است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید