خرید خانه در تهران با کمتر از یک میلیارد تومان

0
در اندیشه، شهر زیبا یک واحد آپارتمان ۴۰ متری ۵ سال ساخت برای فروش متری ۱۷ میلیون تومان گذاشته شده که برای این خانه باید ۶۸۰ میلیون تومان هزینه کرد. همچنین خانه‌ای دیگر در اندیشه، شهر زیبا ۴۴ متری ۵ سال ساخت برای فروش ۱۸ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان قیمت گذاشته شده که مبلغ نهایی این ملک، ۸۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش نبض صنعت، قیمت خانه به قدری بالا رفته که دیگر در تهران با بودجه یک میلیاردی، نمی‌شود خانه خرید؛ حتی خانه‌ای قدیمی با کمترین امکانات و متراژ پایین.

آخرین گزارش بانک مرکزی، گرانی مسکن را تایید می‌کند؛ به طوری که در آبان‌ماه متوسط قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به ۴۷ میلیون و۹۳۷ زار تومان رسیده که متوسط قیمت ارزان‌ترین منطقه ۲۴ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان و گران‌ترین منقطه ۹۶ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان بوده است.

در بررسی فایل‌های فروش ملک، آن هم برای فردی که بودجه‌ای کمتر از یک میلیارد تومان دارد، در شهر‌های حاشیه تهران البته واحد‌های کوچک متراژ وجود دارد.

بنا به این گزارش، در اندیشه، شهر زیبا یک واحد آپارتمان ۴۰ متری ۵ سال ساخت برای فروش متری ۱۷ میلیون تومان گذاشته شده که برای این خانه باید ۶۸۰ میلیون تومان هزینه کرد. همچنین خانه‌ای دیگر در اندیشه، شهر زیبا ۴۴ متری ۵ سال ساخت برای فروش ۱۸ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان قیمت گذاشته شده که مبلغ نهایی این ملک، ۸۲۰ میلیون تومان است.

همچنین در میان آگهی‌های فروش، آپارتمانی ۶۰ متری در شریف‌آباد، ۶ سال ساخت، متری ۷ میلیون تومان قیمت دارد که برای خرید آن باید ۴۲۰ میلیون تومان هزینه کرد. یک آپارتمان ۵۸ متری در صالح‌آباد شرقی نیز متری ۱۲ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان برای فروش گذاشته شده که در نهایت برای خرید آن باید ۷۳۰ هزار تومان هزینه کرد.

آپارتمانی دیگر در مبارک‌آباد بهشتی، ۵۷ متری، ۱۴ سال ساخت متری ۱۵ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان قیمت دارد که در نهایت ۹۰۰ میلیون تومان باید برای خرید آن هزینه کرد. یک آپارتمان ۶۰ متری در جاجرود سعیدآباد، متری ۱۱ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان قیمت دارد که مبلغ نهایی برای این خانه ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید : افزایش تورم در بازار مسکن تهران

آپارتمانی دیگر در یافت‌آباد، خیابان سلطانی، ۷۰ متر متراژ، متری ۱۰ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان برای فروش قیمت گذاشته شده که در نهایت باید ۷۱۰ میلیون تومان هزینه کرد. همچنین در نعمت‌آباد، یک آپارتمان ۷۰ متری ۱۳ میلیون تومان قیمت گذاشته شده که در نهایت باید ۹۱۰ میلیون تومان برای آن هزینه کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید