توان تولید سالانه ۴ هزار دستگاه اتوبوس در ایران خودرو دیزل

0
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: در حوزه محصولات مسافری زیرساخت‌های تولید سالانه ۳ هزار دستگاه اتوبوس دیزلی و هزار دستگاه اتوبوس برقی فراهم شده است و می‌توانیم پاسخگوی نیاز داخل باشیم.

به گزارش نبض صنعت، جواد توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی در تولید افزود: تولیدات ما در مقایسه با سال گذشته ۳ برابر شده است.

وی ادامه داد: امسال با استخدام حدود ۲ هزار ۸۰۰ نفر نیروی جوان، امکان تامین اتوبوس‌های مورد نیاز کشور را در یک بازه زمانی یک الی دو ساله داریم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به واردات اتوبوس دست دوم از سوی برخی دستگاه ها، گفت: ما می‌توانیم زودتر از واردات اتوبوس‌های دست دوم، اتوبوس نو به شهرداری‌ها و وزارت کشور تحویل دهیم. واردات اتوبوس دست دوم هم به همین آسانی نیست که فرض کنیم مقادیر زیادی اتوبوس دست دوم در یک جا آماده باشد و بتوان آن‌ها را به سرعت وارد کشور کرد.

وی اضافه کرد: همچنین اتوبوس‌های دست دوم در زمینه خدمات پس از فروش نیز دچار مشکل هستند و آنچه در خارج از کشور به عنوان اتوبوس دست دوم فروخته می‌شود در واقع اتوبوس‌های از رده خارج شده هستند، اما محصولات داخلی دارای شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور هستند و از نظر تامین قطعات هم هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید : ارتقای کیفیت اتوبوس آتروس ایران خودرو دیزل

توسلی مهر با بیان اینکه خلف وعده‌ای در تعهدات نداریم گفت: تاکنون هر قراردادی که برای تحویل اتوبوس‌های داخلی با ما بسته شده به موقع تحویل شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید