پیش‌فروش محصولات سایپا از امروز

0
مشتریان حائز شرایط می‌توانند از امروز چهارشنبه (۳ اسفند) با مراجعه به سایت فروش سایپا جهت ثبت‌نام و پرداخت یک‌باره وجه تا تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

به گزارش نبض صنعت، امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱طرح پیش‌فروش ۴ محصول شرکت خودروسازی سایپا آغاز می شود.

در این طرح پیش‌فروش، ساینا. اس دوگانه‌سوز، کوییک‌جی‌ایکس، کوییک‌آرجی‌ایکس و کوییک. آر اتوماتیک با تاریخ تحویل آذر تا اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه شده است. متقاضیان می‌توانستند تا ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه ۲ اسفند ماه با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام و دریافت رمز و کد کاربری اقدام کنند.

همچنین متقاضیان عادی می‌بایست نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی حداقل به‌مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان (۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان) تا آغاز ثبت‌نام اقدام کنند، علاوه بر این در مرحله پیش‌ثبت‌نام هیچ‌گونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد.

مشتریان حائز شرایط می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه (۳ اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت‌نام و پرداخت یک‌باره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.

همچنین در این طرح ساینا S دوگانه سوز به قیمت۱/۱۴۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان، کوئیک مدل جی ایکس ۱/۱۲۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان، کوئیک R اتوماتیک ۱/۴۸۶/۷۵۰/۰۰۰ تومان، کوئیک R مدل GX و کوئیک R مدل جی ایکس ۱/۱۷۶/۲۳۰/۰۰۰ تومان است.

گفتنی است در این پیش فروش تمامی مبالغ علی الحساب بوده و زمان تحویل خودروها ۱ ساله است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید