تقدیر از ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی کشور

0
مجید مرادیان
مجید مرادیان، برگزیده ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی کشور شد.

به گزارش نبض صنعت، در نهمین دوره ٱیین تقدیر از سرٱمدان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور که به همت موسسه روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران، شنبه 6 اسفند ماه در تهران محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر مجید مرادیان از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به پاس سالها تلاش و درخشش حرفه ای در حوزه روابط عمومی و رسانه به عنوان برگزیده ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی کشور معرفی شد و مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.

همچنین در این آیین که جمعی از اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی حضور داشتند، از منتخبین روابط عمومی های کشور که بر اساس مدل سرٱمدی(EFQM) و *منطق رادار” مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، تقدیر شد.

بر اساس ارزیابی دبیرخانه نهمین دوره ٱیین تقدیر از سرٱمدان روابط عمومی کشور، تعداد سه نفر، به دلیل سالها فعالیت و تلاش حرفه ای در عرصه روابط عمومی و رسانه، به عنوان” ستاره پیشکسوت و سرآمد در حوزه روابط عمومی مورد تجلیل، و لوح سپاس و تندیس ستاره پیشکسوت روابط عمومی به آنان اهدا شد.

مجید مرادیان در سال 1373 به عنوان خبرنگار و کارشناس روابط عمومی فعالیت خود را در ذوب آهن اصفهان شروع، و به مدت پنج سال سرپرستی ارتباطات و اطلاع رسانی این حوزه را به عهده داشت. وی از سال 1394 تا کنون در جایگاه معاون مدیریت روابط عمومی این شرکت فعالیت دارد.

وی علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای تحصیلات دانشگاهی کارشناسی علوم اجتماعی(گرایش پژوهشگری) ، دوره “MBE” روابط عمومی و دکترای مدیریت عالی و حرفه ای روابط عمومی”DBE” است.

این پیشکسوت حوزه روابط عمومی و رسانه، در طی سال های گذشته به عنوان خبرنگار و کارشناس روابط عمومی و رسانه،همکاری مستمری با اغلب رسانه های کشور از جمله روزنامه های دنیای اقتصاد، کیهان، ایران، خراسان، جهان صنعت، همدلی،اخبار صنعت و اغلب خبرگزاری و پایگاه های خبری کشور را در کارنامه حرفه ای و سی ساله فعالیت خود دارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید