بررسی وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیر اساسی با حضور وزیر صمت

0
وزیر صنعت، معدن و تجارت
وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیر اساسی طی هفته جاری در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی بررسی می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، بر اساس دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز شنبه 11 دی ماه کارگروه بررسی پیشنهادهای نمایندگان و دستگاه‌های اجرای در خصوص لایحه بودجه سال 1401 کل کشور تشکیل می‌شود.

بر همین اساس در نشست روز یکشنبه 12 دی ماه کمیسیون اقتصادی دو درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و نحوه واگذاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است روز دوشنبه 13 دی ماه کارگروه بررسی پیشنهادهای نمایندگان و دستگاه‌های اجرای در خصوص لایحه بودجه سال 1401 کل کشور تشکیل می‌شود.

گفتنی است در روز سه‌شنبه 14 دی ماه کارگروه تخصصی بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات و الحاقات بعدی آن برگزار می‌شود و در ادامه اعضای کمیسیون اقتصادی در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی آخرین وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیر اساسی و ساختار سازمانی جدید این وزارتخانه را در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی بررسی می‌کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید