فروش فوق العاده لاماری ایما در اردیبهشت ۱۴۰۲

0
بخشنامه فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما ویژه متقاضیان تعیین شده در مرحله اول عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد.

به گزارش نبص صنعت، شرایط ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما، ویژه آن دسته از متقاضیانی که برای مرحله اول عرضه این خودرو شرکت آرین پارس موتور در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت، تعیین نوبت شده‌اند، اعلام شد.

طبق بخشنامه انتشار یافته توسط آرین پارس موتور، این دسته از متقاضیان با پرداخت ۱میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان می‌توانند نسبت به خرید خودرو لاماری ایما در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و یا قرمز، با موعد تحویل ۹۰ روز کاری اقدام نمایند که البته این عدد، بدون احتساب ۱۰۰ میلیون تومان وجه بلوکه شده متقاضی در حساب وکالتی اعلام شده و قیمت مصوب فروش خودرو می‌باشد.

به وجه پرداختی مشتری، تا موعد تحویل، نه سود مشارکت اختصاص می‌یابد و نه سود انصراف. اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، شرکت متحمل پرداخت جریمه دیرکرد ۳۶ درصد (سالیانه) خواهد شد.

لازم به ذکر است تنها آن دسته از متقاضیان عادی که دارای گواهینامه معتبر رانندگی و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، در ۲۴ ماه گذشته از ایران‌خودرو یا سایپا و در ۴۸ ماه گذشته از سایر خودروسازان، خودرو خریداری نکرده‌اند، قادر به ثبت‌نام نهایی خواهند بود. سند خودرو نیز به مدت یک سال در رهن شرکت خواهد بود.

در طرح فروش مادران، محدودیت‌های فوق لحاظ نخواهد شد اما تنها آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر قادر به ثبت‌نام خواهند بود که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از تاریخ مذکور باشد.

یادآور می‌شود این مرحله از فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما مختص آن دسته از افرادی است که برای مرحله اول عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت، تعیین نوبت شده‌اند. جهت انجام مراحل ثبت نام می‌بایست به سایت فروش خودروی لاماری ایما به آدرس sales.lamari.ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید