واگذاری واحد‌های کارگاهی به شرکت‌های دانش بنیان

0
مجری طرح شهرک تحقیقاتی کاوش زیرمجموعه ایدرو از واگذاری واحد‌های کارگاهی به شرکت‌های دانش نیان و نوپا در این شهرک خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، شاهپور رستم زاده گفت: با توجه به درخواست شرکت‌های دانش بنیان متقاضی استقرار در سوله‌های کارگاهی، تاکنون واگذاری ۵ واحد کارگاهی به شرکت‌های دانش بناین به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است و مابقی واحد‌ها نیز طی ۲ ماه آتی به شرکت‌های دانش بنیان واجد شرایط واگذار می‌شوند.

به گفته رستم زاده، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در بلوک پیشرو شهرک تحقیقاتی کاوش در گام نخست نسبت به تکمیل زیر ساخت‌های ۱۴ واحد مستقل اقدام کرده است.

مجری طرح شهرک تحقیقاتی کاوش همچنین تصریح کرد: با تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز بلوک پیشرو شهرک تحقیقاتی کاوش با مساحت بیش از ۸ هکتار صنعتی و تحقیقاتی، امکان حضور و بهره برداری از زیر ساخت‌های آماده شده برای ۶۶ شرکت دانش بینان و واحد فناور وجود دارد.

شهرک تحقیقاتی کاوش با وسعت ۱۰۰ هکتار واقع در مسیر بزرگراه کرج – قزوین زیر نظر ایدرو در حال فعالیت است و با فراهم آوردن زیر ساخت‌های لازم، آماده ایجاد یک زیست بوم فناورانه برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان با هدف تجاری سازی ایده‌ها و رسوخ فناوری در صنعت است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید