برنامه ریزی شرکت مس در حوزه اکتشافات و صنایع پایین دستی

0
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه اکتشافات و صنایع پایین دستی برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد، ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها هر چه زودتر وارد فاز عملیاتی شود.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس پرس، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه همایش آشنایی با ابزارهای تامین مالی که در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت مس برنامه‌های خوبی را برای افزایش تولید در دست اجرا قرار داده است. در حوزه اکتشافات، بهره‌برداری و صنایع پایین دستی برنامه‌های خوبی ارائه شده و امیدوارم هر چه زودتر وارد فاز عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه صنعت مس کشور از پتانسیل بالایی برخوردار است، افزود: از حیث ذخایر مس جزو 5 کشور برتر دنیا قرار داریم؛ برآورد ذخایر مس ایران 19 میلیارد تن است و این در حالی است که در زمینه تولید رتبه 20 دنیا را دارا هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گذشته روش و مسیر حرکت در تولید مس سنتی بوده است، تصریح کرد: به امید خدا با به‌کارگیری روش‌های جدید، دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس بتواند حرکت رو به جلو این صنعت را سرعت بخشیده و بیش از گذشته شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این صنعت مهم باشیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید