مگان محبوب ایرانیان با این مدل بازنشسته می‌شود

0
قیمت مگان
مگان RS رنو، آخرین هاچ بک اسپرتی است که هنوز توسط این برند فرانسوی عرضه می‌شود، اما قرار است رنو در پایان سال آینده به تولید این خودرو پایان دهد.

به گزارش نبض صنعت، در حالی که خبر پایان تولید سری RS از رنو هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما این خبر از سوی یکی از مقامات این شرکت از استرالیا منتشر شده است. به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ آخرین سال تولید مگان RS خواهد بود.

مگان محبوب ایرانیان با این مدل بازنشسته می‌شود/ عکس

همانطور که می‌دانید، بخش عملکرد رنو اسپورت برای چندین دهه آن هم از اواخر دهه ۱۹۷۰ یکی از بخش‌های رقابتی این شرکت در میان برندهای دیگر بوده است.

در اوایل دهه ۱۹۹۰، این شرکت فرانسوی شروع به ساخت محبوب‌ترین‌ خودروهای اسپرت R.S با نام‌های Clio و Megane کرد. آنها به سرعت در اروپا طرفداران خود را پیدا کردند و توانستند در بازار خودرو هم محبوبیت کسب کنند.

مگان محبوب ایرانیان با این مدل بازنشسته می‌شود/ عکس

پس از توقف تولید Clio R.S، مگان آخرین خودروی رنو اسپرت بود که در این محدوده عرضه شد. با معرفی مگان E-Tech که هاچ بک کامپکت الکتریکی این شرکت است. به همین علت هم این برند فرانسوی متوجه کاهش محبوبیت خودروهای موتور بنزینی شده است.

مگان محبوب ایرانیان با این مدل بازنشسته می‌شود/ عکس

به گفته مقامات رنو، مگان E-Tech در پایان سال آینده وارد بازار خواهد شد و تولید RS بیشتر از این زمان ادامه نخواهد داشت و نسخه نهایی مگان RS را با تولید محدود عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید