استاندار تهران: ساخت برخی نواحی صنعتی مطابق استاندارد نیست

0
شهرک های صنعتی
شهرک های صنعتی
استاندار تهران با اشاره به ساماندهی ناحیه و شهرک‌های صنعتی اعلام کرد: اشکالاتی در نحوه شکل‌گیری برخی از ناحیه‌ها و شهرک‌های صنعتی وجود دارد که ساخت آنها تابع استانداردهای لازم نبودند.

به گزارش نبض صنعت، علیرضا فخاری در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: برخی از شهرکهای صنعتی روی زمین هایی ساخته شده اند که به لحاظ حقوق مالکانه و رعایت حق ابتدا باید مورد رسیدگی قرار گیرد و تثبیت مالکانه اراضی یاد شد شروع شود.

وی افزود: بعد از تثبیت مالکانه حقوق مکتسبه ای که در حوزه شهرک صنعتی شکل گرفته تثبیت و در مرحله بعدی خدمات زیر بنایی که از گذشته جزو کسری ها بوده تامین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تعطیلی و یا جایگزین کردن شهرک ها نیست و به امور آب پیشنهاد دادیم که خدمات اولیه ارائه تا مردم از امکانات برخوردار شوند و در مراحل بعدی به سمت ساماندهی پیش برویم.

استاندار تهران با اشاره به موارد مطرح شده در نشست شورای اداری شهرستان پردیس، اعلام کرد: مسائل مربوط به خدماتی و زیستی، موارد مربوط به همکاری هایی که در حوزه های صنعتی برای ساماندهی اتفاق بیفتند، اجرای امور زیر بنایی که در بخش اسکان که توسط شرکت عمران باید مورد رسیدگی قرار گیرد و رفع برخی از کمبودها و کسری ها با توجه به ویژگی های شهرستان در این نشست مطرح شد.

فخاری ادامه داد: رفع مشکل ترددهای عمومی، نبود امکانات در حوزه حمل و نقل، مسائل مربوط به اورژانس، بهداشت و در مان، تکمیل کادر درمانی ، تامین مکان ثابت برای ادارات فاقد مکان نیز در این جلسه مطرح شد.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع مسائل مربوط به چگونگی اداره شهرستان با همه ویژگیها و ظرافت های مد نظر در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای برخی هم مصوباتی داشتیم که مقرر شد با محوریت فرماندار موضوعات مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار تهران افزود: مسئولات ادارات و سازمانها مکلف به نظارت دقیق، مستمر و دوره ای بر حوزه تحت ماموریت خود هستند، مدیران سازمان را تحت کنترل بگیرند تا مردم به سطوحی از رضایت مندی برسند و احساس کنندکه سازمان واقعا برای آنها کار انجام می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم در سطح ادارت کمک به بخش کارشناسی است، گفت: نظارت برحوزه کارشناسی و عوامل اجرایی یکی از اولویت هایی است که باید در دستور کارقرار گیرد.

فخاری اظهار داشت: اولین وجه ارتباط مردم با ادارات در حوزه کار شناسی است باید تحول جدید و روشن و شفافی در حوزه ارتباط با مردم از طریق حوزه های مدیریتی و رفع موانعی که برای حل مشکلات مردم مد نظر هست ایجاد کنیم.

این مسئول یادآور شد: خدمت صادقانه باید از مسئولان شهرستان آغاز شود تا بتوانیم رضایت مندی مردم را به دست بیاوریم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید