پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات

0
علی رستمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب این حرفه مهم و تاثیرگذار تبریک گفت.

به گزارش مس پرس، متن پیام دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس به این شرح است:

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از چنان اهمیتی برخوردار است که دود عدم توجه به آن نه فقط صرفا در این هفته و روز به‌خصوص، بلکه در طول ایام سال به چشم کسانی می‌رود که «جهاد تبیین» را نادیده گرفته و به آن کم‌توجهی کردند.

رسالت ارتباطات و روابط عمومی رسالتی ملی و حتی جهانی است و جا دارد بیش از پیش مورد عنایت ویژه مسوولان امر قرار گیرد.

وقتی رجا واثق داشته باشیم که روابط عمومی پیشانی و ویترین یک سازمان به شمار می‌رود و وقتی اعتقاد عمیق و قلبی به «جهاد تبیین» داشته باشیم، آن وقت برای جهادگری در این حوزه سر از پا نمی‌شناسیم.

بدون تردید تلاش همه کارگران و کارشناسان و مدیران، با همت روابط عمومی‌ها و در بستر مهم ارتباطات «تبیین» می‌شود و ثمر می‌دهد.

یک روابط عمومی کارآمد با کاربست تمامی ابزارهای نوین ارتباطی به بهترین شکل ممکن به تبیین ارزش‌های یک سازمان و موفقیت‌ها و دستاوردهای آن اقدام می‌کند تا جامعه را از کوشش فرزندان انقلابی و جهادگر خود آگاه سازد.

روز ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه، فعالان این حوزه و همه همکارانم در روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع‌های سه‌گانه تبریک می‌گویم و ضمن خداقوت برای همه این عزیزان آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید