جزئیات تازه از لگاسی؛ سدانی مناسب جاده

0

لگاسی، بیشتر مورد توجه افرادی است که به دنبال یک سدان برای تردد در جاده هستند.

به گزارش نبض صنعت، لگاسی یکی از خودروهای سوبارو است که برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی مدرن به بازار عرضه می شود. این خودرو نسبت به خودرو نسل قبل تنها سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد را ندارد. در سدان خانوادگی این برند، سیستم تعلیق و هیچ روکش پلاستیکی وجود ندارد.

لگاسی، بیشتر مورد توجه افرادی است که به دنبال یک سدان برای تردد در جاده هستند. دارای کابینی جادار با امکانات ایمنی و کمک راننده است و قرار است با خودروهایی همچون هوندا آکورد، هیوندای سوناتا و تویوتا کمری رقابت کند.

مدل پایه لگاسی دارای چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی استاندارد برای سال ۲۰۲۲ است و تریم‌های پریمیوم و اسپرت اکنون با دریچه‌های هوا در پشت کنسول مرکزی برای سرنشینان عقب عرضه می‌شوند. طبق اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه اسپرت همچنین اکنون با امکاناتی مانند سانروف برقی، نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار عقب عرضه می‌شود.

///

موتور توربوشارژر قوی‌ فقط در مدل‌های لیمیتد XT و تورینگ XT عرضه می‌شود. نسخه اسپرت از نظر امکانات و قیمت گزینه مناسبی است. این خودرو شامل چرخ‌های ۱۸ اینچی، سانروف برقی، لامپ‌های مه شکن LED، اسپویلر عقب، نظارت بر نقاط کور، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، آینه عقب کم‌نور خودکار با قطب‌نما، ترمز اضطراری خودکار عقب و روکش پارچه‌ای است.

///

این خودرو از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر بهره می برد که می تواند ۱۸۲ اسب بخار قدرت تولید کند. مدل‌های محدود XT و تورینگ XT با موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۲۶۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

تمام مدل‌های لگاسی دارای سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) هستند. نسخه تورینگ XT می تواند در ۶.۱ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد در حالی که نسخه اسپرت غیر توربو به ۸.۰ ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیاز دارد.

///

کابین لگاسی بسیار بزرگ‌تر از نسل قبلی است، فضای داخلی آن کاربردی و از مواد با کیفیت خوبی در آن استفاده شده است. روکش پارچه‌ای استاندارد است، اما مدل‌های رده بالا لیمیتد و تورینگ دارای چرم هستند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید