مسیرهای جدید حمل خودرو با قطار اعلام شد

0
شرکت حمل‌نقل ریلی رجا اعلام‌کرد: از امروز (سه شنبه دوم خرداد)، امکان حمل خودرو با قطار در مسیر مشهد- زنجان و برعکس فراهم شد.

به گزارش نبض صنعت، پیش از این امکان خرید بلیت حمل خودرو با قطار در مسیرهای تهران- مشهد، بندرعباس- مشهد، شیراز- مشهد، تهران- بندرعباس، تهران- یزد، اصفهان- بندرعباس، تهران- کرمان، تهران- زاهدان، تهران- اهواز و تهران- تبریز توسط شرکت رجا فراهم شده بود.

حالا در خدمتی جدید، شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا اعلام کرده است امکان ارائه خدمت حمل خودرو با قطار را در مسیر زنجان- مشهد و بالعکس فراهم است.

در همین راستا، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا توضیح ‌داده است: با هماهنگی‌ و پیگیری‌های انجام شده این خدمت از امروز ( سه شنبه) دوم خرداد ماه با حرکت واگن حمل خودرو از مشهد و فردا چهارشنبه سوم خرداد ماه با حرکت از زنجان آغاز می‌شود.

علی‌رضا علی‌سلیمانی با بیان اینکه واگن‌های مذکور به‌ صورت دو طبقه با ظرفیت بارگیری حداقل ۱۰ خودرو است، افزود: حرکت واگن‌های حمل خودرو در این مسیر در ابتدا هر چهار روز در میان انجام می‌شود.

سلیمانی درخصوص نحوه تهیه بلیت‌ برای خدمت حمل خودرو با قطار اضافه‌کرد: متقاضیان برای دریافت این خدمت می‌توانند علاوه بر سامانه فروش بلیت در سایت رجا به نشانی www.raja.ir از طریق کانال‌های فروش مجاز بلیت نیز اقدام کنند.

وی اعلام کرد: هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید