مهلت واریز وجه برای متقاضیان سایپا تمدید شد

0
اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا درباره تمدید زمان واریز وجه برای متقاضیان خودرو منتشر شد. این زمان مخصوص افرادی است که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شرکت کرده‌اند.
به گزارش نبض صنعت، سایپا در اطلاعیه‌ای جدید از تمدید زمان واریز وجه برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

این در حالی است که هفته گذشته سایپا بدون اعلام قبلی از متقاضیان طرح جوانی جمعیت که در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو اسامی آنها با موعد تحویل دی ماه اعلام شده خواست در ۳ روز کاری برای واریز مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند.

در اطلاعیه جدید سایپا اعلام شده است که متقاضیانی که در دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو شرکت کرده‌اند می‌توانند تا پایان روز سه‌شنبه 13 تیر ماه وجه علی الحساب خودرو را واریز کنند.

بر اساس این اطلاعیه متقاضیان عادی هم که در مهلت سه روزه موفق به پرداخت وجه خودرو نشده‌اند می‌توانند به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

قیمت خودرو در طرح جوانی جمعیت سایپا

قیمت علی الحساب خودروهایی که سایپا اعلام کرده است تا متقاضیان ظرف مدت ۳ روز آن را تکمیل کنند برای ساینا اس با گیربکس اتوماتیک ۱۶۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان، کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۱۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و برای کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ۱۶۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

3fec644a 1960 445b 82dd b616f9329a77 2

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید