18.9 C
Tehran
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳, ۱۱:۴۰ ق.ظ
خانه خودرو و قطعه سازی برای مرحله اول عرضه سامانه یکپارچه؛شرایط فروش فوق العاده و قیمت لاماری...

برای مرحله اول عرضه سامانه یکپارچه؛
شرایط فروش فوق العاده و قیمت لاماری اعلام شد

0
شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما با تحویل 90 روزه ویژه منتخبان دوره اول سامانه یکپارچه اعلام شد.

به گزارش نبض صنعت، بر اساس اطلاعیه اعلام شده از سوی شرکت آرین پارس موتور  هموطنانی که در مرحله اول فروش سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند با پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه و شش میلیون تومان می تواند طی ۹۰ روز کاری خودرو خود را تحویل بگیرند مشتریان  میتوانند با مراجعه به سایت http://sales.lamari.ir درخواست خود را تکمیل وجه کنند.

فرآیند تکمیل وجه خریداران در چند نوبت انجام خواهد شد و مشتریان منتخب برای واریز وجه تکمیلی خرید خودرو لاماری ایما با موعد تحویل پاییز، منتظر دریافت پیامک از سوی شرکت باشند.

در این اطلاعیه عنوان شده است:

به استحضار متقاضیان محترم نوبت اول پاییز ۱۴۰۲و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان محترم ، تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

بدین منظور از این متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ لغایت پایان روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام کنند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید