تولید ایران‌خودرو با میانگین روزانه دوهزار دستگاه ادامه دارد

0
گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن رد هرگونه اخبار نادرست و غیرموثق درخصوص توقف تولید، بر ادامه روند تولید با میانگین روزانه بیش از دوهزار دستگاه خودرو تاکید کرد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از ایکوپرس، در پی انتشار برخی اخبار نادرست درخصوص توقف در برخی خطوط تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز اعلام کرد:نوسان در تیراژ تولید در گذشته نیز تجربه شده و در برنامه‌ریزی‌های تامین و تولید امری متداول به شمار می‌رود و با این‌حال خطوط این شرکت با میانگین تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه فعال است و به طور حتم در روزهای آینده به بیش از این تعداد هم خواهد رسید.

خودروساز بزرگ کشور با اشاره به روند کاهشی در قیمت خودرو در بازار آزاد، این فضاسازی مبنی بر توقف تولید و کاهش عرضه را ناشی از اقدامات سودجویان بازار دانسته و تاکید کرده، روند عرضه به بازار به خوبی ادامه دارد، به گونه‌ای که از ابتدای سال تا روز ۱۳ تیرماه، از رکورد عرضه مدت مشابه در سال گذشته عبور کرده است.

ایران‌خودرو تاکید کرده، مشتریان اخبار تولید و عرضه این خودروساز را از منابع موثق خبری متعلق به این شرکت از جمله سایت خبری ایکوپرس دنبال کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید