صدر نشینی انبه در بازار میوه

0
در بازار میوه انبه صدر نشین میوه های فصل است. انبه در بازار میوه و تره بار شهرداری تهران ۷۸ هزار تومان است. بعد از آن گیلاس قرمز قرار دارد که کیلویی ۶۲ هزار تومان به فروش می‌رود.

به گزارش نبض صنعت، گشت در بازار میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می‌دهد، هنوز انبه از بقیه میوه‌های فصل گران‌تر است. البته در مغازه‌های سطح شهر هم تقریبا همین است. اما با این تفاوت که قیمت انبه در میوه فروشی ها بین ۵ تا ۱۵ درصد گرانتر از میادین شهرداری تهران است که آن هم قطعا ارتباط مستقیم دارد با منطقه‌ای که مردم در آن زندگی می‌کنند.

بعد از انبه در میوه های فصل گرانترین میوه گیلاس است. البته گیلاس قرمز قیمت این میوه ۶۲ هزار تومان است. در میادین گیلاس پرتوایی و صورتی هم هست که کیلویی ۳۸ هزار تومان و گیلاس سیاه ۵۷ هزار تومان عرضه می‌شود. در این بازار آلبالو هم جز میوه‌های گران است. آلبالوی پیوندی در این میادین ۴۲ هزار تومان است.

شاتوت ۱۳ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان

در بازار توت فرنگی ۵۳ هزار تومان و شاتوت ۱۳ هزار تومان است. زرد آلو را هم در تره بار شهرداری را مردم می‌توانند ۴۱ هزار تومان بخرند.

در این بازار انگور عسگری ۲۹ هزار تومان به فروش می‌رود. انگور طبی هم در میادین ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت انگور یاقوتی هم ۳۱ هزار تومان است.

در میایدین لیمو ترش سنگی هم ۲۰ هزار تومان است؛ اما هیچ وقت نمی‌توان با این قیمت لیمو در بازار دید. در میوه فروشی‌های سطح شهر حداقل قیمت این لیمو ۳۸ هزار تومان است.

در بین میوه‌های فصل آلو قطره طلا ۲۷ هزار تومان بفروش می‌رود. یک کیلو آلو شابلون هم مردم می‌توانند ۲۹ هزارو ۵۰۰ تومان بخرند.

در میادین خریدار می‌توانند شلیل و شبرنگ را ۳۳ هزار تومان تهیه کنند. شلیل انجیری هم در این میادین همان ۳۳ هزار تومان است. هلو در این بازار ۲۶ هزار تومان است. البته هلو ریزه، اغلب میوه‌هایی هم که در تره بار است بسیار ریزتر از میوه‌های مغازه‌های سطح شهر است.

آناناس طلایی

در بازار آناناس طلایی از آن دست میوه‌هایی که قیمتش در تره بار تغییر چندانی در شش ماه اخیر نداشته است و همیشه هم گرانترین میوه غیرفصل بوده است. قیمت آناناس طلایی درحال حاضر در تره بار ۹۳ هزار تومان است. اما موز در میادین ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید