شکست هسته سخت بازار دلار

0
پیش از این فعالان‌بازار ارز تهران پیش‌بینی کرده بودند در صورتی که دلار از مرز جان سخت عبور کند امکان افزایش قیمت تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار وجود دارد. در مجموع هم می‌گفتند تا زمانی که قیمت دلار بالای ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان است احتمال افزایش از کاهش بیشتر خواهد بود.

به گزارش نبض صنعت، دیروز همزمان با رشد دلار، فشار خریداران به بازار سکه زیاد شد. قیمت هر قطعه سکه امامی که روز قبل آن در محدوده ۲۸ میلیون و۱۰۰ هزار تومان‌بسته شده بود دیروز تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان‌بالا‌ رفت.

بررسی روند حرکتی قیمت دلار در بازار دیروز دوشنبه ۹مرداد ماه نشان داد که بازیگران ارزی در ابتدای معاملات نقدی نسبت به عصر دیروز ضعیف تر عمل کردند و فشار فروش در بازار زیاد شد. گفته می شود نرخ دلار تا سطح۴۸ هزارو ۷۵۰ تومان پایین آمد اما مدت زیادی از آغاز به کار بازار نگذشته بود که خریداران وارد بازار شدند و ورق در بازار برگشت.

شکست هسته سخت بازار دلار

هر برگ اسکناس آمریکایی ظهر دیروز وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد و از سد مقاومتی ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان عبور کرد. بازیگران ارزی در روزهای گذشته بارها به این محدوده نزدیک شدند اما هر بار نتوانسته بودند از این محدوده رد شوند. برخی از معامله گران می گفتند هسته سخت بازار ارز تهران شکسته شد، آنان مدعی بودند که دلار به ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان رسید‌ه است.

پیش از این فعالان‌ بازار ارز تهران پیش‌بینی کرده بودند در صورتی که دلار از مرز جان سخت عبور کند امکان افزایش قیمت تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار وجود دارد. در مجموع هم می‌گفتند تا زمانی که قیمت دلار بالای ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان است احتمال افزایش از کاهش بیشتر خواهد بود.

حمایت درهم از قیمت دلار

دیروز نرخ حواله درهم از قیمت دلار در تهران حمایت کرد و افزایشی شد. طبق ادعای معامله گران قیمت درهم امارات تا ۱۳هزار و ۵۷۰ تومان بالا رفت که نسبت به عصر روز قبل آن ۱۵۰ تومان بالاتر بود. نرخ برابری درهم به دلار هم بالای ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان قرار دارد که این امر بر سطح انتظارات در بازار امروز افزود.

اگرچه قیمت دلار و درهم نوسان صعودی را ثبت کردند اما بازار ارز هرات خریدار قابل ملاحظه ای نداشت. نرخ دلار در بازار مذکور دیروز نسبت به روز قبل آن۱۰۰ تومان رشد کرد و به ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

دیروز همزمان با رشد دلار، فشار خریداران به بازار سکه زیاد شد. قیمت هر قطعه سکه امامی که روز قبل از آن در محدوده ۲۸ میلیون و۱۰۰هزار تومان‌ بسته شده بود دیروز تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان‌ بالا‌ رفت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید