بازار میوه و صیفی نوسانی ندارد

0
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی بار و ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، بازار میوه نوسانی ندارد.

به گزارش نبض صنعت، مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به فراوانی عرضه بار و رکود حاکم بر بازار، قیمت ها نسبت به هفته قبل تفاوتی نداشته است.

او قیمت هرکیلو آلبالو را ۲۵ تا ۴۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو آلو قطره طلا ۵ تا ۳۰ هزارتومان، انگور رطبی ۱۲ تا ۲۳ هزارتومان، انگور عسگری ۱۲ تا ۲۳ هزارتومان، انگور کندری ۱۷ تا ۲۸ هزارتومان، توت فرنگی ۴۰ تا ۱۰۰ هرارتومان، خیار بوته ای ۱۵ تا ۲۸ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۲ تا ۲۵ هزارتومان، زردآلو ۱۷ تا ۵۰ هزارتومان، سیب گلاب ۲۰ تا ۴۲ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان و شلیل شمس ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: اکنون هرکیلو گلابی بیروتی با نرخ ۳۰ تا ۹۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۴۵ تا ۱۰۰ هزارتومان، گیلاس صورتی ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، گیلاس مشکی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۵۰ هزارتومان و هلو ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت هرکیلو جانا را ۵ تا ۱۵ هزارتومان، خربزه ۶ تا ۲۰ هزارتومان، طالبی ۷ تا ۲۰ هزارتومان و هندوانه ۳ تا ۹ هزارتومان اعلام کرد.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و فساد پذیری میوه پیش بینی می شود که نوسانی در بازار رخ ندهد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید