زمان عرضه لاماری ایما ایکس اعلام شد

0
لاماری ایما ایکس
مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور، زمان فروش و تحویل خودروی لاماری ایما ایکس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، امیر صرافی در مراسم افتتاح شو روم خودروی لاماری و معرفی لاماری ایما ایکس اظهار داشت: خودروی لاماری در کمتر از یکسال از شروع تولیدش موفق به کسب سهم 3 درصدی در بازار خودروهای مونتاژی شد و از نظر تولید نیز در سال 2023 سهم 4 درصدی را کسب کرده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تولید و عرضه لاماری ایما هیبریدی، گفت: در صورتی که مسائل مربوط به تامین ارز برطرف شود، امکان تولید و عرضه این خودرو در مدت 2 ماه فراهم است، برنامه ما رونمایی از این خودرو در روزهای جاری و عرضه آن در مهرماه امسال بود اما فعلا تخصیص ارز به تولید اولویت بیشتری نسبت به واردات دارد و به همین دلیل نمی توانیم زمان دقیقی برای عرضه این محصول اعلام کنیم.

صرافی با بیان اینکه لاماری ایما تمام الکتریکی سال آینده عرضه خواهد شد، تصریح کرد: در بازه قیمتی 600 تا 800 میلیون تومان یک خودروی سدان کلاس C و علاوه بر این، یک کراس اور در سگمنت B را در برنامه داریم که اواخر پاییز یا اوایل زمستان امسال رونمایی خواهند شد و فروش را نیز در برنامه امسال خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: لاماری جدید رونمایی شد + عکس

وی ادامه داد: در زمینه تولید SUV لوکس فول سایز با موتور حجیم و امکانات پیشرفته نیز گام های قابل توجهی برداشته شده و مشتریان چنین خودروهایی می توانند به جای پرداخت 4 تا 5 میلیارد تومان، این خودرو را با مبلغ پایین تری خریداری کنند.

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور همچنین با اشاره به اثرگذاری تامین ارز بر تولید خودروی لاماری ایما ایکس، از فروش این خودرو در آذر و دی امسال خبر داد و گفت: تحویل این خودرو بهمن و اسفند امسال صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید