افزایش دما در بیشتر نقاط کشور

0
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه روند افزایش دما برقرار است.  

به گزارش نبض صنعت، امروز سه شنبه در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران رگبار پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از ارتفاعات هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان ،کرمان و فارس، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 چهارشنبه در ارتفاعات استان مازندران رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

پنجشنبه در گیلان، برخی نقاط مازندران، ارتفاعات استان‌های گلستان و خراسان شمالی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

جمعه در سواحل دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود.

شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران ارتفاعات، گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه روند افزایش دما برقرار است.

از پنجشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر بتدریج کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما شروع می‌شود. در شمال غرب، غرب دامنه‌های جنوبی البرز از جمعه و شنبه و در شمال شرق کشور از یکشنبه، کاهش محسوس دما آغاز می‌شود. تا جمعه در نواحی شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود.

وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و همچنین نفوذ گردوخاک از کشور عراق چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور، دور از انتظار نیست.

همچنین سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل وزش باد بسیار شدید موجب خیزش گردوخاک  کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

طی دو روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید