نا بسامانی بازار به دلیل عدم اجرای توزیع کالابرگ

0
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر در ایجاد توزیع زیرساخت های کالابرگ به درستی عمل می کرد و کالای اساسی را به نرخ تمام شده و یا سود متعادل در اختیار مصرف کننده قرار می داد دیگر ما امروز شاهد نا به سامانی در زمینه بازار کالای اساسی نبودیم.

به گزارش نبض صنعت، مسلم صالحی در ارزیابی خود پیرو توزیع کالای اساسی در کشور بیان کرد: مجلس موضوع توزیع کالابرگ را در این بخش مد نظر قرار دارد.

وی افزود: دولت اگر در ایجاد توزیع زیرساخت های کالابرگ به درستی عمل می کرد و کالای اساسی را به نرخ تمام شده و یا سود متعادل در اختیار مصرف کننده قرار می داد دیگر ما امروز شاهد نا به سامانی در زمینه بازار کالای اساسی نبودیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در زمینه توزیع کالا برگ اجرای ناقصی داشت، بیان کرد: شاید در زمینه توزیع برخی از کالاها از کالابرگ استفاده شد اما دولت مواد قانونی مد نظر مجلس در این بخش را اجرایی نکرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما تجربه کوپنی کردن ارزاق اساسی را پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: به واقع نابه سامانی در شرایط فعلی بازار حتی در زمان جنگ هم بدین معنا نبود قطعا اگر دولت روی 10 قلم کالای اساسی تمرکز داشته باشد می تواند از طریق کالابرگ انها را در اختیار مردم قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایط فعلی در زمینه توزیع کالای اساسی در کشور به هیچ وجه مناسب نیست و باید در این بخش تجدید نظر شود. به واقع نابه سامانی های بازار مربوط به عدم اجرای توزیع کالای برگ است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید