رشد ۱۷ درصدی صنعت نساجی

0
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت نساجی در دولت سیزدهم ۱۷ درصد رشد یافت این در حالی است که تلاش دولت های قبل تنها بر حفظ این صنعت و بدون رشد بود.

به گزارش نبض صنعت، محمدمهدی برادران اظهار کرد: واحدهای تولیدی نساجی در سال‌های اخیر با چالش هایی مواجه بودند و در دولت سیزدهم علاوه بر حفظ آن در این صنعت اشتغال نیز ایجاد شد.

وی افزود: رشد صنایع نساجی در حالی است که بیشتر ماشین آلات این بخش، قدیمی و فرسوده است و دولت ها تنها حفظ این صنعت را هدفگذاری کرده بودند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بیشتر کارخانجات نساجی در دولت های قبل به سمت تعطیلی رفته بود و تلاش کردیم با ارایه تسهیلات و حمایت لازم این صنعت را حفظ کنیم.

وی گفت: رونق بخش نساجی به حدی است که تعدادی از این واحدهای صنعتی سه شیفت کار فعالیت می کنند که اشتغال زیادی به دنبال داشته است.

برداران، انحصار در بخش پارچه را از مشکلات نساجی کشور دانست و گفت: دولت سیزدهم با ایجاد رقابت و افزایش تولید انحصار این بخش را شکست و بازاری رقابتی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: مردم با راه اندازی واحدهای جدید تولیدی و احیای صنایع راکد، رشد اقتصادی را در کشور احساس خواهند کرد.

برادران در پایان بر شناسه دار کردن واحدهای تولیدی مبلمان تاکید کرد و افزود: باید خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارایه شود که نیازمند ارتقا در زمینه تولید نیز هستیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید