عرضه ۳ محصول جدید سایپا در سال آینده

0
مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از ورود ۳ محصول جدید این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروی آریا با موتور M۲۰ با مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، نخستین خودرویی بود که مورد بازدید رئیس کمیسیون صنایع مجلس قرار گرفت. این خودرو در بالاترین سطح کیفیت عرضه خواهد شد و اکنون ۳۵ دستگاه از این خودرو با موتور M۲۰  در حال طی کردن مراحل تست فنی است که پس از دریافت تاییدیه‌های لازم، در تیرماه ۱۴۰۳ به تولید انبوه و عرضه خواهد رسید. این خودرو با مصرف سوخت ۹ دهم لیتر در حالت هیبرید، در بالاترین سطح کیفیت به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا ادامه داد: در راستای دستورات رئیس جمهور و پیرو سیاست‌های دولت، امسال و در سال آینده ۳ محصول جدید آریا، شاهین اتوماتیک و چانگان به سبد محصولات سایپا اضافه خواهد شد.

وی گفت: با اصلاح روش قیمت‌گذاری و با توجه به استراتژی‌های تعریف شده، امکان کاهش زیان انباشته عملیاتی خودروسازان وجود دارد. بهره‌وری در فرآیند تولید، به کاهش زیان عملیاتی منجر می‌شود که با کاهش هزینه‌های سربار و مدیریت صحیح زنجیره تامین و شرکت‌های اقماری، این کاهش زیان عملیاتی شده است.

رشد ۱۱۴ درصدی فروش قطعات یدکی خودرو

همچنین مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک گفت: یکی از موارد مهم در تامین قطعات یدکی، ضرورت برخورداری از کیفیت مناسب و بالا است که به همین منظور، قطعات یدکی قبل از ورود به چرخه تامین و توزیع در شبکه نمایندگی‌ها، باید از استاندارد‌های فنی لازم برخوردار باشند.

معظمی گفت: نهادینه شدن دانش سازمانی و بهره‌گیری از دانش روز در شبکه خدمات پس از فروش و دریافت گواهینامه دانش بنیان نوآور به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش خودرو، بیانگر عزم این سازمان در افزایش کیفیت خدمات و قطعات و رشد رضایتمندی مشتریان است.

مدیرعامل سایپایدک، کاهش میزان شکایات از خدمات پس از فروش و کاهش زمان توقف خودرو در شبکه نمایندگی‌ها را نتیجه افزایش کیفیت خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی عنوان کرد.

مدیرعامل سایپایدک گفت: پذیرش خودرو‌های تحت پوشش گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ۵ ماه نخست امسال، نسبت به متوسط میزان پذیرش در مدت مشابه در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲، با وجود افزایش تعداد خودرو‌های تحت پوشش گارانتی، به میزان ۳۵ درصد کاهش داشته است که این واقعیت، بیانگر افزایش کیفیت خودرو‌های تولیدی است.

وی گفت: پذیرش خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است. همچنین فروش قطعات یدکی در نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۱۱۴ درصدی مواجه شده است.

معظمی افزود: در خصوص مبارزه با تولید و توزیع قطعات تقلبی هم برای جلوگیری از فروش قطعات تقلبی در بازار، گشت‌های بازرسی استانی را فعال کردیم. این موضوع به طور جدی دنبال می‌شود و امیدواریم با کمک و یاری شبکه نمایندگی‌ها بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید