فیس جدید فیدلیتی معرفی شد

0

جتور X۷۰ که نسخه دیگری از آن در بازار ایران با نام فیدلیتی پرایم فروخته می‌شود، برای مدل ۲۰۲۲ خود، فیس‌لیفت تازه‌ای داشته است.

به گزارش نبض صنعت، خودروسازی چری، برای فیس جدید این خودرو، تمام تلاش خود را به خرج داده است تا محصول تازه‌اش، با الهام از سایر اعضای خانواده جتور، شکل بگیرد. به عنوان مثال، جلو پنجره جدید X۷۰ نیوفیس، کاملا بر اساس جلو پنجره مدل‌های گران‌تر این خانواده، یعنی جتور X۹۰ طراحی شده است. از طرف دیگر، سپرهای جدید جتور X۷۰ نیوفیس نیز دقیقا مشابه جتور X۷۰ Coupe شده و به همین دلیل نیز، چهره اسپرت‌تری به خودرو بخشیده است. در نمای جانبی جتور X۷۰ نیوفیس، تغییری رخ نداده است اما رینگ‌های ۱۸ اینچی آن، دوباره طراحی شده‌اند و کاملا جدیدند.

نمای عقب خودروی جدید فیدلیتی

در نمای عقب خودرو، می‌بینیم که سپر تغییر کرده و خروجی هوای فیک، در طرفین سپر عقب اضافه شده است. البته از آنجایی که ورودی هوای تعبیه شده در طرفین سپر جلو نیز فیک هستند و صرفا جنبه تزئینی دارند، جای تعجبی ندارد. تغییر دیگری که در نمای عقبی جتور X۷۰ نیوفیس می‌بینیم، سر اگزوزهایی است که حالت دایره‌ای شکل پیدا کرده‌اند. اما اگر خوب به سر اگزوزها دقت کنید، خواهید دید که این خودرو فقط دو خروجی اگزوز دارد؛ یکی در سمت راست سپر و دیگری در سمت چپ سپر. پس چرا ما، چهار خروجی اگزوز می‌بینیم؟ چیزی نیست؛ آن دو تای دیگر هم تقلبی هستند! به عبارت بهتر، این خودرو، فقط دو خروجی اگزوز دارد.

تغییر ساده در کابین جتور X۷۰ مدل ۲۰۲۲

در کابین جتور X۷۰ مدل ۲۰۲۲، خودروسازی چری، فقط چند تغییر ساده را اعمال کرده و کلیات کابین (مانند غربیلک فرمان با طراحی دی‌کات، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و مانیتور ۱۲.۳ اینچی بالای داشبورد) را دست نخورده باقی گذاشته است. یکی از این تغییرات، طرح جدید برای روکش چرم صندلی‌هاست. تغییر دیگر، مربوط به طراحی دوباره کنسول مرکزی است و می‌بینید که هم اهرم دنده و هم دکمه‌های اطراف اهرم دنده، طراحی تازه‌ای دارند. در کنار این‌ها، خودروسازی چری، طراحی رودری‌ها را هم تغییر داده است.

مشخصات فنی جتور X۷۰ نیوفیس

در بخش فنی، خودروسازی چری، هیچ تغییری در مشخصات جتور X۷۰ نیوفیس، نداده است. بنابراین خریداران مدل ۲۰۲۲ آن، یا می‌توانند موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت تقریبی ۱۵۶ اسب‌ بخار را سفارش دهند که با گیربکس ۶ دنده دستی یا ۶ دنده دو کلاچه فروخته می‌شود. یا می‌توانند موتور ۱.۶ لیتری توربو با قدرت تقریبی ۱۹۷ اسب‌ بخار را سفارش دهند که فقط با گیربکس ۷ دنده دو کلاچه اتومات، عرضه می‌شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید