افزایش فروش خودروهای دست دوم در روسیه

0
واردات خودروی کارکرده
مؤسسه تحلیلی اتواستات Autostat در گزارش اخیر خود اعلام کرد که فروش خودروهای دست دوم در روسیه در سپتامبر ۲۰۲۳ نسبت به سال قبل ۱۰.۹ درصد افزایش یافته و به ۵۰۹۵۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش نبض صنعت، مؤسسه تحلیلی اتواستات Autostat در گزارش اخیر خود اعلام کرد که فروش خودروهای دست دوم در روسیه در سپتامبر ۲۰۲۳ نسبت به سال قبل ۱۰.۹ درصد افزایش یافته و به ۵۰۹۵۰۰ دستگاه رسیده است.

بر اساس این داده ها، در مجموع ۴.۳ میلیون خودروی فرسوده در روسیه در دوره ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ فروخته شد که ۲۳.۶ درصد بیشتر از دوره مشابه سال ۲۰۲۲ است.

این مؤسسه گفت: در ماه سپتامبر ۲۰۲۳، روس ها ۵۰۹۵۰۰ خودروی دست دوم خریداری کردند. این میزان ۱۰.۹ درصد بیشتر از ماه مشابه سال گذشته است.

برند روسی خودروی لادا با فروش ۱۱۵۳۰۰ خودروی دست دوم در ماه سپتامبر در بازار روسیه (رشد ۸.۴ درصد نسبت به سال قبل) و ۹۳۱۵۰۰ خودرو در ۹ ماه سال جاری با ۸.۶ درصد افزایش، مطابق با گذشته در صدر فهرست قرار دارد.

تویوتا در رتبه دوم قرار دارد (۵۹۱۰۰ خودرو در ماه سپتامبر فروخته شده است که ۱۳.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و در طی ۹ ماه نیز ۵۱۷۶۰۰ خودرو فروخته شده است که افزایش ۳۴.۸ درصدی را نشان می‌دهد).

کیا در رتبه سوم قرار دارد. فروش خودروهای دست دوم این شرکت با رشد سالانه ۱۱.۴ درصدی در ماه سپتامبر به ۲۷۹۰۰ دستگاه و با رشد ۳۲ درصدی در دوره ژانویه تا سپتامبر به ۲۴۵۳۰۰ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، محبوب ترین مدل خودروی دست دوم، فورد فوکوس بود و پس از آن مدل‌های لادا ۲۱۱۴ و کیا ریو قرار داشتند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید