فروش گل در فضای مجازی غیرقانونی است

0
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: تمامی سایت‌های فروش گل و گیاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام غیر مجاز است.

به گزارش نبض صنعت، اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه با بیان اینکه هیچکدام از سایت‌های فروش گل در فضای مجازی مجوز ندارند اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین شکایت از صنف گل‌فروشان مربوط  به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است، چراکه در این شبکه‌ها تصویر گلی را نشان می‌دهند و وقتی مردم سفارش گل می‌دهند در نهایت گل فروخته شده مانند تصویری که نشان داده‌ بودند به دستشان نمی‌رسد.

شاهرخی گفت: کسانی که از سایت‌های مجازی اقدام به خرید گل و یا گیاه می‌کنند بدانند که این سایت‌ها مجوز ندارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در خصوص فعالیت مراکز غیر مجاز در زمینه آموزش گل آرایی بیان کرد: در حال حاضر هنوز سایت فروش اتحادیه مشخص نیست و متاسفانه در این فضا اقدام به برگزاری کلاس گل آرایی و با قیمت‌های بالایی می‌کنند که مجدد تکرار می‌کنم این دسته از افراد مجوز ندارند.

او با بیان اینکه دیده شده برخی افراد غیر حرفه‌ هزینه گزاف ۱۰ میلیون تومانی را برای آموزش گل آرایی در سه روز تقاضا می‌کنند تصریح کرد: متاسفانه مؤسساتی هستند که گل را از بازار گل تهیه می‌کنند و ب اقیمت بالایی هم تزئین و هم به فروش می رسانند در حالی‌که مجوز ندارند و هیچگونه مالیاتی هم پرداخت نمی‌کنند.

شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزار گلفروشی در تهران وجود دارد که به اندازه این ۲۰ موسسه گلفروشی غیر مجاز فروش ندارند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید