قیمت خودرو مزایده ای اموال تملیکی اعلام شد

0
با برگزاری مزایده توسط سازمان اموال تملیکی، ۷۵۰ دستگاه خودروی سواری، سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی برای فروش به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش نبض صنعت، این مزایده که شامل ۴۰۰ دستگاه  خودرو سواری و ۳۵۳ دستگاه خودرو سنگین و ماشین‌آلات سنگین می‌شود، از تاریخ ۲۴ مهر ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۹ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

این مزایده کشوری در استان‌های مختلف انجام می‌شود و ارزش کلی خودروها تخمین زده شده تا حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان باشد.

از میان این خودروها، ۶۰ دستگاه از استان تهران شرکت در این مزایده دارند و ارزش کارشناسی آن‌ها تقریباً ۱۲۰ میلیارد تومان است. این خودروها در محوطه‌های گمرکی استان تهران و انبار اموال تملیکی نگهداری می‌شوند و تا تاریخ ۲۹ مهر ماه، متقاضیان می‌توانند برای بازدید و ثبت پیشنهاد خرید خود به محل نگهداری این خودروها مراجعه نمایند.

در این مزایده، ۱۲ دستگاه از خودروها با شرط اسقاط عرضه خواهند شد و حتی یک دستگاه خودرو آمریکایی نیز در این دسته قرار دارد. علاوه بر این ۱۲ دستگاه، تعدادی دیگر از خودروها نیز در این مزایده شرکت می‌کنند. این مزایده شامل خودروهای مختلفی از پیکان تا ب‌ام‌و (Z۳) می‌شود.

نکته مهم اینجاست که بسیاری از این خودروها از نظر فنی و شرایط عمومی، مستعمل هستند و به مدت طولانی در انبارها نگهداری شده‌اند. این موضوع باعث کاهش ارزش خودروها و ضرر بیت‌المال شده است. به همین دلیل پیش می‌آید که چرا تاکنون تصمیم به تکلیف‌گذاری این خودروها اتخاذ نشده بود. برای خودروهای موجود در استان‌های دیگر نیز شرایط نامشخص است و ممکن است شرایط آن‌ها مشابه یا حتی بدتر از شرایط خودروهای موجود در استان تهران باشد.

جدول قیمت خودرو مزایده ای اموال تملیکی

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید