هدفگذاری صادراتی صنعت نوشت افزار پس از تامین داخل

0
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: صنعت نوشت افزار کشور ضمن تامین نیاز داخل، در مرحله تامین نیاز کشور‌های همجوار قرار دارد.

به گزارش نبض صنعت، محمد مهدی برادران گفت: در ابتدای امسال (۱۴۰۲) به دلیل برخی مشکلات تامین ارز نگران تامین نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید بودیم و با وجود این که برخی از واحد‌های تولیدی صنعت نوشت افزار تعطیل و نیمه تعطیل شده بودند، اما تولید کنندگان این صنعت امسال با همت بالا و تولیدات انبوه توانستند نگرانی ما را از تامین بازار داخلی برای سال تحصیلی جدید برطرف کنند.

به گفته برادران هم اکنون حجم بالایی از محصولات نوشت افزار داخلی روانه بازار شده و ما می‌توانیم در سراسر کشور نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان را بر اساس سلایق و تنوع مختلف تامین کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت ادامه داد: صنعت نوشت افزار امسال به گونه‌ای فعالیت خود را آغاز کرده که تولید کنندگان بزرگ این صنعت با افزایش تولید و کیفیت توانستند این محصولات را از ابتدای سال تحصیلی جدید با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

وی گفت: هم اکنون در صنعت نوشت افزار به مرحله رسیده‌ایم که علاوه بر تامین نیاز داخل، توانایی تامین نیاز کشور‌های همجوار را نیز داریم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید