کمبودی در عرضه میوه‌های پاییز نداریم

0
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی تولید میوه‌های پاییز نسبت به سال قبل، کمبودی در عرضه نداریم.

به گزارش نبض صنعت، مصطفی دارایی نژاد از آرامش حاکم بر بازار میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی میوه های نوبرانه، مشکلی در عرضه نداریم.

او قیمت هرکیلو خرمالو شمال را ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو خرمالو کن ۳۰ تا ۳۵ هزارتومان، پرتقال شمال ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، پرتقال جنوب ۲۵ تا ۴۵ هزارتومان، نارنگی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، انار ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان، ازگیل ۶۰ تا ۸۰ هزارتومان، کیوی ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان و لیموشیرین ۱۸ تا ۲۷ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: هم اکنون هرکیلو سیب با نرخ ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، گلابی ۶۰ تا ۷۵ هزارتومان، انگور ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، هندوانه ۵ تا ۷ هزارتومان، خربزه ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان نرخ کنونی هرکیلو موز هندی را ۴۵ تا ۵۵ هزارتومان، موز اکوادور ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان، موز پاکستانی ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان و هرکارتن آناناس ۶ تایی ۸۰۰ هزارتومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرد.

او گفت: برآوردها حاکی از آن است که قیمت میوه و صیفی تا پایان آبان نوسانی نداشته باشد. هرچند بنابر پیش بینی های قبلی در ابتدای آبان ۵ تا ۱۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید