تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری کرمان موتور و دانشگاه علم و صنعت امضاء شد

0
تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری کرمان موتور و دانشگاه علم و صنعت
تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری کرمان موتور و دانشگاه علم و صنعت
تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری بین شرکت کرمان موتور و دانشگاه علم و صنعت ایران به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، در نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور، تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری بین سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور و سید مجید اسماعیل ‌زاده رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران امضاء شد.

از جمله مهمترین موضوعات این تفاهم نامه می توان به بسترسازی برای همکاری، بهره مندی واستفاده چند جانبه از ظرفیت های پارک علم و فناوری و شرکت کرمان موتور در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فناورانه، ایجاد مرکز تحقیق و توسعه فناوری و نوآوری شرکت کرمان موتور، تعریف زنجیره های کسب و کار مرتبط با صنایع توسعه یافته و در حال توسعه صنعت خودرو، تسهیل پروسه کارآفرینی و رصد فرصت های شغلی و پروژه ای، تبادل اولویت های تحقیق و توسعه و جهت دهی به موضوعات تحقیق و توسعه اولویت دار با هدف توسعه فناوری متصل به کسب و کار، و برگزاری دروه های عمومی و تخصصی اشاره کرد.

مدت زمان اجرای تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری بین شرکت کرمان موتور و دانشگاه علم و صنعت ایران از 14 آبان ماه 1402 به مدت سه سال خواهد بود.

نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور امروز با حضور مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و همچنین کارشناسانی از صنعت خودرو ایران، چین و ایتالیا در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید