آغاز حراج لوازم‌خانگی اموال تملیکی در ۳ استان

0
مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز حراج لوازم‌خانگی از امروز در سه استان تهران، قم و کرمانشاه خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، حسن خالقی اظهار داشت: امروز تا ساعت ۲۱ امشب، علاقه‌مندان برای شرکت در حراج خرده فروشی لوازم خانگی استان قم می توانند پیشنهادهای قیمتی خود را ثبت کنند.

وی افزود: امکان بازدید از کالاهای استان تهران نیز در سامانه ستاد الکترونیک دولت تا ۶ آذر ماه فراهم شده است و متقاضیان در ۶ آذرماه می توانند اقدام به ثبت پیشنهاد قیمت کنند. در این حراج ۶۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، جاروبرقی، مایکروویو، جارو شارژی، خردکن و آب مرکبات‌گیری عرضه شده است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی با اشاره به حراج لوازم خانگی در استان کرمانشاه، گفت: در این حراج ۲۶ قلم کالا شامل یخچال و فریزر، لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی، سرخ کن، اتو و گوشت‌کوب برقی عرضه شده است.

وی عنوان کرد: امکان مشاهده کالاها برای متقاضیان خرید لوازم خانگی به صورت خرده فروشی تا یکشنبه (پنجم آذر) وجود دارد و فردا می‌توانند پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنند.

خالقی خاطرنشان‌کرد: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

به گفته وی، شرکت در این حراج‌ها برای عموم مردم به‌ویژه کارمندان دولت آزاد است و پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های برگزار شده مراجعه کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید