16 C
Tehran
اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳, ۲:۴۰ ق.ظ
خانه خودرو و قطعه سازی جزئیات فروش کی ام سی X5 کرمان موتور اعلام شد

جزئیات فروش کی ام سی X5 کرمان موتور اعلام شد

0
کرمان موتور به تازگی قیمت و زمان عرضه کی ام سی X5 را اعلام کرده است. این خودرو جدیدترین کراس اوور کرمانی ها بوده که به نوعی فیس لیفت مدرن سازی شده جک S5 محبوب محسوب می شود.

به گزارش نبض صنعت، کرمان موتور به تازگی قیمت و زمان عرضه کی ام سی X5 را اعلام کرده است. این خودرو جدیدترین کراس اوور کرمانی ها بوده که به نوعی فیس لیفت مدرن سازی شده جک S5 محبوب محسوب می شود.

قیمت و زمان عرضه KMC X5 (کی ام سی X5)

کرمان موتور قیمت کی ام سی X5 را 1.329.100.000 اعلام کرده است. زمان عرضه KMC X5 هم از سوی کرمان موتور به به صورت دقیق اعلام نشده، ولی با مشخص شدن قیمت این شرکت اعلام کرده که به زودی شرایط فروش این خودرو را اعلام خواهد کرد.

براساس این گزارش، زیبایی توام با قدرت مهمترین ویژگی کی ام سی X5 است که در اولین مواجهه به آن پی خواهید برد.

رینگ های 18 اینچی با ترکیب تریم کروم برس خورده و مشکی پیانویی، چراغ های جلو و عقب با فناوری ال ای دی، چراغ های پیوسته عقب، سانروف پانارومیک دو تکه با قابلیت تشخیص مانع و سیستم پاور سانروف از جمله ویژگی های ظاهری خودرو ایکس ۵ است.

امکانات کی ام سی X5 کرمان موتور

کی ام سی X5، از سیستم صوتی شامل 10 بلندگو و یک ساب ووفر، نمایشگر مرکزی 12.8 اینچی، پشت کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی، نورپردازی داخل بلندگو های جلو با قابلیت انتخاب از بین رنگ های مختلف، تهویه مطبوع الکترونیکی با قابلیت پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سرد کن (coolbox) و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت به همراه گرمکن و حافظه بهره می برد.

در خصوص تجهیزات و امکانات KMC X5 می توان به دوربین 360 درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، حافظه آینه های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده)، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی D-cut اشاره کرد که رانندگی آسان، راحت و ایمن را در پی خواهد داشت.

مشخصات فنی KMC X5 کرمان موتور

خودرو کی ام سی X5، از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) و استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد که 172 اسب بخار قدرت با حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر دارد. ابن خودرو به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT تجهیز شده است و دارای سیستم فرمان برقی EPS است. سیستم ترمز این خودرو نیز در هر دو محور از نوع دیسکی بوده، با این تفاوت که در محور جلو دیسک ها از نوع خنک شونده هستند.

برای اطلاع از دیگر مشخصات و امکانات خودرو کی ام سی X5 می توانید به سایت شرکت کرمان موتور مراجعه کنید.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید