۴۸ شهرک صنعتی غیردولتی در صف پروانه بهره برداری

0
شهرک های صنعتی
شهرک های صنعتی
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از وجود نزدیک به ۵۰ متقاضی در صف دریافت پروانه بهره برداری برای راه اندازی شهرک صنعتی غیردولتی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، فتحعلی محمدزاده اظهار کرد: تاکنون ۱۱۲ درخواست جواز تاسیس شهرک غیردولتی در کل کشور توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صادر شد واز این تعداد تاکنون ۶۴ شهرک خصوصی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شدند که در حال ارائه خدمات به سرمایه گذاران هستند.

وی به موضوع کمبود منابع آبی در بخش صنعت پرداخت و گفت: در حال حاضر تدوین سند راهبردی تامین آب صنعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرکت‌های استانی سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران توسط هر استان در دستور کار است.

محمدزاده ادامه داد: در این سند میزان تامین آب از طرق مختلف برای صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی مشخص شده و برنامه‌ریزی بر مبنای آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آب در بخش صنعت افزود: مصرف یک لیتر آب در شهرک‌های صنعتی کشور برای ۵۸ نفر شغل ایجاد می‌کند که بیانگر ارزش افزوده مصرف آب در بخش صنعت است.

بیشتر بخوانید: لزوم ممانعت از دلال بازی زمین در شهرک های صنعتی

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: در برنامه هفتم به پساب به عنوان یک منبع آبی پایدار پرداخته شده است.

محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تاکنون ۱۱۲ درخواست جواز تاسیس شهرک غیردولتی در کل کشور توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صادر شده واز این تعداد تاکنون ۶۴ شهرک خصوصی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شدند که در حال ارائه خدمات به سرمایه گذاران هستند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید