فروش لاماری ایما از فردا آغاز می شود+بخشنامه

0
شرکت آرین پارس موتور شرایط جدید عرضه لاماری ایما را در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام نمود. طبق آخرین بخش نامه این شرکت، متقاضیان از فردا 20 آذر ماه به مدت 2 روز می‌توانند نسبت به ثبت نام لاماری ایما اقدام کنند.

به گزارش نبض صنعت، شرکت آرین پارس موتور عرضه کننده محصولات برند لاماری در آخرین بخش نامه خود، شرایط فروش لاماری ایما  را اعلام نمود. این شرکت در این بخش نامه خود ضمن اشاره به تکمیل ظرفیت در طرح فروش قبلی خود و تشکر از حسن اعتماد مشتریان، شرایط فروش جدید خود را براساس مجوز شماره ۱۵۸۱۸۳۶ مورخ۱۴۰۲/۰۹/۰۷، به روش فروش فوق العاده، با نرخ قطعی روز عقد قراردادو با موعد تحویل۹۰ روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو با شرایط زیر  اعلام نموده است:

بخشنامه_پیش_ثبت_نام_طرح_جوانی_و_جایگزینی_خودرو_فرسوده_لاماری_ایما

بخشنامه_پیش_ثبت_نام_طرح_عادی_خودرو_لاماری_ایما_مرحله_دوم_آذر_1402-1

مطابق با بخش نامه فوق،متقاضیان می‌توانند از روز دو شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ تا پایان روز چهار شنبه مورخ /۲۲ ۱۴۰۲/۰۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت esalecar.ir نسبت به خرید لاماری اقدام نمایند.

گفتنی است که با توجه به استقبال زیاد متقاضیان، ظرفیت فروش لاماری ایما در دوره پیش در کمتر از 10 دقیقه تکمیل شد و متقاضیان  که در مرحله اول پیش ثبت نام خودروی لاماری ایما طی بخشنامه شماره ۱۴۰۲۰۹۰۸-۱ اقدام نموده‌اند به لیست متقاضیان دوره جاری افزوده خواهند شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید