نحوه انتقال سهام عدالت متوفیان

0
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: مقرر شد وارثین پس از گذراندن مراحل انحصار وراثت و دریافت گواهی مربوطه نسبت به جابه جایی سهام اقدام کنند.

به گزارش نبض صنعت، مهدی سعادتی در خصوص جزئیات این نشست اظهار کرد: مقرر شد وارثین پس از گذراندن مراحل انحصار وراثت و دریافت گواهی مربوطه نسبت به جابه جایی سهام اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: بیش از سه میلیون و ۵۰۰هزار نفر فوت شده در کشور همچنان به عنوان سهامدارهستند، که باید سهام آنها به بیش از ۱۵ میلیون نفر منتقل شود.

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس همچنین در خصوص پرداخت وجه انتقال سهام متوفیان هشدار داد و تصریح کرد: دریافت هرگونه وجه از وراث در نقل و انتقال سهام عدالت، غیرقانونی بوده و هر مرجعی نسبت به دریافت وجه اقدام نماید مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

سعادتی اضافه کرد: هزینه های مربوطه از محل سود سپرده های متوفیان دریافت شده است و به ازای هر نفر مبلغ ۶۱ هزار تومان به حساب خدمات دهنده واریز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص پرداخت سود سهام عدالت گفت: براساس تصمیمات و برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان آذرماه بخش اول سود به حساب سهامداران واریز خواهد شد، که باید همراهی دولت، مجلس، سازمان بورس اوراق بهادار، وزیر اقتصاد و شرکت های سرمایه پذیر قدردانی کرد.

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این فراکسیون در سال‌های اخیر را همراهی با دولت برای ساماندهی و رفع بلاتکلیفی سهام عدالت اعلام کرد و یادآورشد، پرداخت سود در دو مرحله و افزایش چشمگیر آن نسبت به سال‌های قبل از ۱۴۰۰ از مهمترین این دستاوردها بوده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید