آغاز مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی

0
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده فوق العاده ۵۸۶ برای عرضه انواع و اقسام خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه سازی، پوشاک و لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی و غیره به ارزش یک هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان خبر داد. 

به گزارش نبض صنعت، سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به جزییات مزایده فوق العاده ۵۸۶ اظهار داشت: این مزایده در ۱۹ استان کشور شروع شده است و بیشترین تعداد خودروها و کالاها به استان های هرمزگان، بوشهر و تهران اختصاص دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای بازدید و ارائه پیشنهاد از خودروها و کالاها تا چهارشنبه ۲۹ آذرماه به انبارهای این سازمان در ۱۹ استان مراجعه کرده و و از نزدیک بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه رمزگشایی و اعلام برندگان در روز دوشنبه چهارم دی ماه صورت می گیرد گفت: اطلاعات شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام شده است و متقاضیان به این سامانه مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده باید اقدام به دریافت توکن ( گواهی امضا الکترونیکی) از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید