باد و باران شدید امروز در شمال غرب

0
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور خبر داد و با تاکید بر تمرکز بارش‌ها در استان‌های واقع در شمال غرب کشور، از افزایش تدریجی آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا پنج شنبه خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه ۳ دی در کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق استانهای ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. امروز بیشینه بارش در کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود.

طبق این گزارش، فردا دوشنبه در استانهای ساحلی دریای خزر و برخی نقاط واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: سه شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است.

طبق اعلام هواشناسی، پنج شنبه در استانهای ساحلی دریای خزر بارش پیش بینی می‌‍شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

هواشناسی اعلام کرد: از سه شنبه تا پنج شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی انتظار می‌رود.

طبق گزارش هواشناسی، امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق استانهای واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب سواحل دریای خزر و فردا دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق و استانهای واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات، وزش باد شدید رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین تاکید کرد: دوشنبه دریای خزر و از عصر دوشنبه تا پنج شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

هواشناسی وضعیت هوای امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی بارش پراکنده پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ و کمینه دما ۶ درجه خواهد بود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید