بارش باران طی امروز و فردا در نیمه جنوبی

0
سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در برخی نقاط نیمه جنوبی کشور و همچنین تشدید و گسترش آن تا فردا به اغلب این مناطق خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، بر اساس اعلام هواشناسی، امروز یکشنبه ۱۰ دی با فعالیت سامانه جنوبی در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، دامنه و ارتفاعات زاگرس جنوبی و مرکزی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: فردا دوشنبه این سامانه تقویت شده و بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، یزد، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

سازمان هواشناسی برای سه شنبه پیش بینی کرد: سه شنبه این سامانه در استان‌های کرمان سیستان و بلوچستان و هرمزگان سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا پایان هفته جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، تا روز چهارشنبه به سبب سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و کلان شهرها از جمله تهران، کرج، اصفهان، اراک مشهد و تبریز، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

پیش بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا خلیج فارس و دوشنبه دریای خزر مواج است.

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید