پیام تسلیت مجمع نخبگان ایران در پی حادثه تروریستی کرمان

0
در پی عملیات تروریستی عصر چهارشنبه در کرمان که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از مردم بیگناه از جمله زنان و کودکان گردید، مجمع نخبگان ایران ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجمع نخبگان ایران، در این بیانیه که به امضاء سید روح اله سیدی دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران رسیده؛ آمده است:

حادثه تروریستی و بزدلانه انفجار در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و مجروحیت جمع زیادی از هموطنان عزیز منجر شد، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

مجمع نخبگان ایران ضمن اعلام محکومیت شدید این اقدام تروریستی از مجامع آزادی خواه و صلح طلب جهانی میخواهد به منظور همدردی با ملت ایران ، این اقدام تروریستی را محکوم و عاملان این حرکتهای پست و فرومایه را در هر کجای جهان هستند طرد و با آنان برخورد کنند.

مجمع نخبگان ایران ضمن عرض تسلیت شهادت کشته شدگان این حادثه تروریستی و اعلام همدردی با بازماندگان و خانواده های آنان، و آرزوی شفا و سلامتی برای مجروحان این حادثه، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی میخواهد نهایت برخورد قهری را باعاملان و مسببان این حادثه در اسرع وقت داشته باشند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید